Beste patiënt,
Wanneer u het portaal van de praktijk gebruikt om online zaken met ons te regelen en om uw dossier in te zien dient u in te loggen met uw persoonlijke e-mailadres + wachtwoord.
Op korte termijn gaan wij gebruik maken van DigiD.
Dit doen wij omdat wij met de landelijke standaarden van gegevensbescherming meegaan.
Dit betekent het voor u:
Wanner u geen registratie bij DigiD hebt?
Dan zult u zich moeten registeren. Dit kan door op onderstaand logo te klikken of via deze link.
Voor uw aanvraag heeft u het volgende nodig:
Na uw aanvraag krijgt u een brief met een activeringscode om uw DigiD te activeren. DigiD stuurt deze brief binnen 3 werkdagen naar het adres waarop u ingeschreven staat in uw gemeente.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Door het formulier in te vullen is uw inschrijving NIET definitief.
De doktersassistente neemt contact met u op. Meestal nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.